store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Велосипеди    Електрически    Peugeot - eC03-200 - Градски електрически велосипед 28"
Начало   Велосипеди    Електрически  
Още снимки на този велосипед
Батерия
Предпазител
Предно колело

Peugeot - eC03-200


Градски електрически велосипед 28"

Цена:  2697.00 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена извън гр. София кликни тук.
Продукт#179750
ВидВелосипед
НаличностДоставка при заявка
Продуктът се доставя / внася само при предварителна заявка. За да бъде задвижена поръчката се изисква депозит в размер на 50% от стойността му.
Гаранция на велосипеда1 година
МаркаPeugeot
Официален сайт на Peugeotcycles.peugeot.com
Каталожен номерYKU7375501B11BC
Категории
Тегло с опаковката24.00 kg
Видео
За Peugeot
За да стигне до момента, в който хората могат да "яздят и управляват" металния лъв на "Peugeot", френската фамилия Пежо преминава през изумителни и непознати за голяма част от автомобилните им фенове периоди. Доста от тях биха се изненадали от факта, че в историята на "френския лъв" присъстват зърна черен пипер, кафе, кристали сол и... дамски кринолини. "Типично по френски" - биха си казали повечето, но нещата далеч не са толкова романтични. От края на XVIII в. фамилия Пежо започва да произвежда мелници за подправки, като дава пожизнена гаранция за металните елементи. От 1858 г. Емил Пежо регистрира логото на фирмата - разярен лъв. До пазара на велосипеди и автомобили "Пежо" стига след преминаването през производството на различни метални елементи - от конструкции за кринолини, чадъри, остриета за триони, спици. През 1882 г. Арман Пежо представя своя хитов велосипед "Le Grand Bi", който е с много голямо предно колело и миниатюрно задно (пени-фартинг). До разделянето на компанията (на велосипедна и автомобилна) през 1926 г., "френските лъвове" представят редица успешни велосипедни модели.

Историята на "Пежо" е повлияна сериозно от емблематичната среща на Арман с Готлиб Даймлер, след която младия французин е напълно убеден в переспективността на автомобилите. Той инвестира в новия бизнес, като първоначално създава триколесен парен автомобил през 1889 г. Той е проектиран от Леон Серполе, но силата на парата се оказва крайно недостатъчна за такъв тип машини (загряват бавно, поддържат ниска скорост, шумни са). Тогава Арман решава, че му трябва друго задвижване - патентования от Даймлер бензинов двигател с вътрешно горене. Така с него се появява четириколесния френски "Panhard". През 1892 г. фирмата произвежда 29 автомобила, 40 броя през 1894 г., 72 през 1895 г., 156 бр. - 1898 г. и точно 300 на финала на века.

През 1895 г. "Peugeot" стават първите автомобилни производители, които използват гума при направата на автомобилните колела. През същия период, вярна на традицията, компанията продължава да произвежда велосипеди и инструменти. През 1896 г. светът вижда първия двигател на "Пежо" и компанията вече не зависи от Даймлер. Двигателят е с мощност 8 к.с. (на автомобил "Type 15"). Следват още конструктивни промени - преместват двигателя напред (в модела "Type 48") и скоро той се озовава под капак в предната част на автомобила. В "Type 36" се появява волан и машината започва все повече да прилича на съвременните автомобили. На Парижкия автомобилен салон през 1901 г. "Пежо" представя своя модел "Bebe", който е с едноцилиндров двигател и мощност 5 к.с. Той е дело на младия конструктор Еторе Бугати. През 1903 г. марката добавя и мотоциклети към своите превозни средства. През 1907 г. специалистите ѝ представят своя 6-цилиндров двигател, конструиран от талантливия машинен инженер Тони Хубер. През 1912 г. компанията открива нова фабрика в Sochaux, която през 2008 г. произвежда 290 000 автомобила.

Пред 1912 г. Еторе Бугати проектира за "Bebe" нов двигател с обем 850 cm3 и четири цилиндъра. По време на Първата световна война "Пежо" се занимава предимно с производство на въоръжение - от велосипеди, през военни автомобили, до танкове и снаряди.
След края на войната автомобилостроенето е в подем. През 20-те години дебютират 10- и 14-литровите модели на марката (базирани на "Type 153"), 6-литровия с 25 к.с., както и новия микролитражен автомобил с мотоциклетен двигател "La Quadrilette". През същия период "Peugeot" се разширява, а "велосипедния сектор" се отделя в независима компания "Cycles Peugeot".

През 1929 г. излиза изключително успешния модел "Peugeot 201", който е най-евтината кола на френския пазар по онова време. През 1931 г. "201" получава отделно предно окачване. С настъпването на Голямата депресия продажбите на автомобили спадат, но това не се оказва фатално за компанията. Най-успешните модели до Втората световна война са "Peugeot 202", "Peugeot 302" и "Peugeot 402". Тези автомобили са с променен силует, а предната решетка е скосена (вероятно вдъхновено от "Chrysler Airflow"). Моделът "402" се произвежда от 1935 г., до края на 1941 г., въпреки окупацията на Франция от нацистите.

След войната излиза модел "203", който е с реечно кормилно управление и хидравлични спирачки. Той бележи нов пазарен рекорд по продажби. Моделът се произвежда до 1960 г.
От 60-те години се променя и политиката на компанията, като акцентът в създаването на нови модели пада върху класическите седани и малки модели. През 60-те, дизайнът на моделите на "Пежо" е дело на италианското ателие "Pininfarina" (например моделът 504 Coupe остава в историята като един от най-необичайните на "Пежо").

През 1975 г. компанията придобива контрол над "Ситроен", като производствата на двете марки се запазват отделни. Финансовите неуспехи на "Citroen" са породени от пускането на няколко радикално нови модела, които не са възприети от пазара (напр. "Citroen SM“). През 1978 г. "Peugeot Société Anonyme" става собственик на европейското подразделение на "Crysler". Същата година е белязана и от Втората нефтена криза, която предизвиква спад в автомобилната промишленост. По мнението на много специалисти, успехът на модел "Пежо 205" от 1983 г. вади фирмата от сериозните финансови затруднения, които има. През 90-те години стартира индустриалната реорганизация на компанията и поделяне на ресурсите в "Peugeot Société Anonyme". Двете марки - "Пежо" и "Ситроен" - запазват характерните си черти, както и дистрибуторските си мрежи. Стартира обновяване на продуктовата листа с моделите "Peugeot 206", 607, 307 и 407.

В момента компанията е втория по големина автомобилен производител в Европа (след "Volkswagen"). От 2009 г. на поста генерален директор на "Peugeot" застава Жан-Марк Гал, който дълги години е на ръководни постове във "Volkswagen", "General Motors" и BMW. Той подобрява ефективността на компанията и продължава политиката по глобализирането на концерна.
Техническа спецификация
Рамка Aluminium 6061
С вътрешно прокарани жила
Вилка Амортисьорна
45 mm ход
Преден венец Aluminium Monoplateau
Трансмисия Shimano Altus 7V
Заден дерайльор Shimano Altus 7V
Спирачки V-Brake
Колела 28"
Двустенни капли
Гуми 700 x 35c
Седалка City confort
Колче на седалката Aluminum
Средно Aluminium
Лапа Aluminium
Батерия E-Going Lithium-Ion
37V x 9Ah (333Wh)
11Ah (407Wh)
14.5Ah (536Wh)
Тегло 23.5 kg
Двигател E-Going roue avant
250W 37V
Дисплей LED - Prise USB et Walk Assist
Аксесоари Алуминиева регулириема стeпенка
Фар: Axa Pico LED 30 Lux AV, захранван от батерии
Стоп: Joss LED AR
Калник
Протектор верига
Заден алуминиев багажник
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените велосипеда "Peugeot - eC03-200", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този велосипед, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват велосипеда, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Peugeot - eC03-200


Градски електрически велосипед 28"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  2697.00 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена извън гр. София кликни тук.
Продукт#179750
ВидВелосипед
НаличностДоставка при заявка
Продуктът се доставя / внася само при предварителна заявка. За да бъде задвижена поръчката се изисква депозит в размер на 50% от стойността му.
Гаранция на велосипеда1 година
МаркаPeugeot
Официален сайт на Peugeotcycles.peugeot.com
Каталожен номерYKU7375501B11BC
Категории
Тегло с опаковката24.00 kg
Още снимки на този велосипед
Батерия
Предпазител
Предно колело
За Peugeot
За да стигне до момента, в който хората могат да "яздят и управляват" металния лъв на "Peugeot", френската фамилия Пежо преминава през изумителни и непознати за голяма част от автомобилните им фенове периоди. Доста от тях биха се изненадали от факта, че в историята на "френския лъв" присъстват зърна черен пипер, кафе, кристали сол и... дамски кринолини. "Типично по френски" - биха си казали повечето, но нещата далеч не са толкова романтични. От края на XVIII в. фамилия Пежо започва да произвежда мелници за подправки, като дава пожизнена гаранция за металните елементи. От 1858 г. Емил Пежо регистрира логото на фирмата - разярен лъв. До пазара на велосипеди и автомобили "Пежо" стига след преминаването през производството на различни метални елементи - от конструкции за кринолини, чадъри, остриета за триони, спици. През 1882 г. Арман Пежо представя своя хитов велосипед "Le Grand Bi", който е с много голямо предно колело и миниатюрно задно (пени-фартинг). До разделянето на компанията (на велосипедна и автомобилна) през 1926 г., "френските лъвове" представят редица успешни велосипедни модели.

Историята на "Пежо" е повлияна сериозно от емблематичната среща на Арман с Готлиб Даймлер, след която младия французин е напълно убеден в переспективността на автомобилите. Той инвестира в новия бизнес, като първоначално създава триколесен парен автомобил през 1889 г. Той е проектиран от Леон Серполе, но силата на парата се оказва крайно недостатъчна за такъв тип машини (загряват бавно, поддържат ниска скорост, шумни са). Тогава Арман решава, че му трябва друго задвижване - патентования от Даймлер бензинов двигател с вътрешно горене. Така с него се появява четириколесния френски "Panhard". През 1892 г. фирмата произвежда 29 автомобила, 40 броя през 1894 г., 72 през 1895 г., 156 бр. - 1898 г. и точно 300 на финала на века.

През 1895 г. "Peugeot" стават първите автомобилни производители, които използват гума при направата на автомобилните колела. През същия период, вярна на традицията, компанията продължава да произвежда велосипеди и инструменти. През 1896 г. светът вижда първия двигател на "Пежо" и компанията вече не зависи от Даймлер. Двигателят е с мощност 8 к.с. (на автомобил "Type 15"). Следват още конструктивни промени - преместват двигателя напред (в модела "Type 48") и скоро той се озовава под капак в предната част на автомобила. В "Type 36" се появява волан и машината започва все повече да прилича на съвременните автомобили. На Парижкия автомобилен салон през 1901 г. "Пежо" представя своя модел "Bebe", който е с едноцилиндров двигател и мощност 5 к.с. Той е дело на младия конструктор Еторе Бугати. През 1903 г. марката добавя и мотоциклети към своите превозни средства. През 1907 г. специалистите ѝ представят своя 6-цилиндров двигател, конструиран от талантливия машинен инженер Тони Хубер. През 1912 г. компанията открива нова фабрика в Sochaux, която през 2008 г. произвежда 290 000 автомобила.

Пред 1912 г. Еторе Бугати проектира за "Bebe" нов двигател с обем 850 cm3 и четири цилиндъра. По време на Първата световна война "Пежо" се занимава предимно с производство на въоръжение - от велосипеди, през военни автомобили, до танкове и снаряди.
След края на войната автомобилостроенето е в подем. През 20-те години дебютират 10- и 14-литровите модели на марката (базирани на "Type 153"), 6-литровия с 25 к.с., както и новия микролитражен автомобил с мотоциклетен двигател "La Quadrilette". През същия период "Peugeot" се разширява, а "велосипедния сектор" се отделя в независима компания "Cycles Peugeot".

През 1929 г. излиза изключително успешния модел "Peugeot 201", който е най-евтината кола на френския пазар по онова време. През 1931 г. "201" получава отделно предно окачване. С настъпването на Голямата депресия продажбите на автомобили спадат, но това не се оказва фатално за компанията. Най-успешните модели до Втората световна война са "Peugeot 202", "Peugeot 302" и "Peugeot 402". Тези автомобили са с променен силует, а предната решетка е скосена (вероятно вдъхновено от "Chrysler Airflow"). Моделът "402" се произвежда от 1935 г., до края на 1941 г., въпреки окупацията на Франция от нацистите.

След войната излиза модел "203", който е с реечно кормилно управление и хидравлични спирачки. Той бележи нов пазарен рекорд по продажби. Моделът се произвежда до 1960 г.
От 60-те години се променя и политиката на компанията, като акцентът в създаването на нови модели пада върху класическите седани и малки модели. През 60-те, дизайнът на моделите на "Пежо" е дело на италианското ателие "Pininfarina" (например моделът 504 Coupe остава в историята като един от най-необичайните на "Пежо").

През 1975 г. компанията придобива контрол над "Ситроен", като производствата на двете марки се запазват отделни. Финансовите неуспехи на "Citroen" са породени от пускането на няколко радикално нови модела, които не са възприети от пазара (напр. "Citroen SM“). През 1978 г. "Peugeot Société Anonyme" става собственик на европейското подразделение на "Crysler". Същата година е белязана и от Втората нефтена криза, която предизвиква спад в автомобилната промишленост. По мнението на много специалисти, успехът на модел "Пежо 205" от 1983 г. вади фирмата от сериозните финансови затруднения, които има. През 90-те години стартира индустриалната реорганизация на компанията и поделяне на ресурсите в "Peugeot Société Anonyme". Двете марки - "Пежо" и "Ситроен" - запазват характерните си черти, както и дистрибуторските си мрежи. Стартира обновяване на продуктовата листа с моделите "Peugeot 206", 607, 307 и 407.

В момента компанията е втория по големина автомобилен производител в Европа (след "Volkswagen"). От 2009 г. на поста генерален директор на "Peugeot" застава Жан-Марк Гал, който дълги години е на ръководни постове във "Volkswagen", "General Motors" и BMW. Той подобрява ефективността на компанията и продължава политиката по глобализирането на концерна.
Техническа спецификация
Рамка Aluminium 6061
С вътрешно прокарани жила
Вилка Амортисьорна
45 mm ход
Преден венец Aluminium Monoplateau
Трансмисия Shimano Altus 7V
Заден дерайльор Shimano Altus 7V
Спирачки V-Brake
Колела 28"
Двустенни капли
Гуми 700 x 35c
Седалка City confort
Колче на седалката Aluminum
Средно Aluminium
Лапа Aluminium
Батерия E-Going Lithium-Ion
37V x 9Ah (333Wh)
11Ah (407Wh)
14.5Ah (536Wh)
Тегло 23.5 kg
Двигател E-Going roue avant
250W 37V
Дисплей LED - Prise USB et Walk Assist
Аксесоари Алуминиева регулириема стeпенка
Фар: Axa Pico LED 30 Lux AV, захранван от батерии
Стоп: Joss LED AR
Калник
Протектор верига
Заден алуминиев багажник
Други интересни предложения
Peugeot - LC21 Legend
Градски велосипед 26"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  760.00 лв.
Peugeot - CE 122 Hybrid 2014
Електрически велосипед 28"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  2646.00 лв.
Peugeot - eM01 2016
Планински електрически велосипед 27.5"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6087.00 лв.
Peugeot - T02-200G S
Градски велосипед 28"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  840.00 лв.
Peugeot - Allure AC 31 2014
Градски велосипед 28"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1020.00 лв.
Peugeot - C02.200
Градски велосипед 26"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  840.00 лв.
Peugeot - T02 D8 2017
Градски велосипед 28"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1164.00 лв.
Peugeot - LC 11
Дамски градски велосипед
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  984.00 лв.
Peugeot - T03 D8 Wave 2017
Градски велосипед 28"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1164.00 лв.
Peugeot - C02 D7 2017
Градски велосипед 28"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  878.00 лв.
Назад към "Електрически велосипеди"
Полезни съвети и насоки, които ще ви помогнат да изберете велосипед.
Велоръкавици с пръсти и без пръсти.
За планински, градски и шосейни велосипеди.
Предни, задни и комплекти велосипедни капли.
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги